domenica 31 luglio 2011

Travel To Marsa Alam

Just back from my holiday in Marsa Alam and the heat I was expecting worse!
I must say that it is the first time that a week has passed so quickly and was very intense!
This is my outfit of departure, where I wanted to put the jeans long as the spring weather here in Italy last week.
And with all the things I brought my Calvin Kelin was not big enough!
In this photo you can also see the picture I did, still wrapped, and I did for Andreina Franco for their 25 years of marriage.
Rightly, I always walk around with bags in hand and what I will ever have in it?
And 'the gift for my maturity by Andreina.
Who knows what it is ...


Appena tornata dalla mia vacanza a Marsa Alam e il caldo che mi aspettavo è stato ancora peggio!
Devo dire che è la prima volta che la settimana è passata così velocemente ed è stata anche molto intensa!
Questo è il mio outfit della partenza, in cui ho voluto mettere dei jeans lunghi visto il tempo primaverile qui in Italia della scorsa settimana.
E con tutte le cose che ho portato la mia Calvin Kelin non era abbastanza grande!
In questa foto si vede anche il quadro che ho fatto, ancora impacchettato, che ho fatto per Andreina e Franco per i loro 25 anni di matrimonio.
Giustamente vado in giro sempre con sacchetti in mano e cosa avrò mai dentro?
E' il regalo per la mia maturità da parte di Andreina.
Chissà di cosa si tratta...







PHARD T-Shirt
TALLY WEIJL Jeans
TALLY WEIJL Cardigan
PROMOD Scarf
CALVIN KLEIN Bag
TARINA TARANTINO Cammeo Bracelet
Brown Bracelet bought in fair of Milan
NOMINATION Bracelet
ACCESSORIZE Ring
COLOURS&BEAUTY Necklace
D&G Watches
CARPISA Hair Accessories
ZARA Leopard Mocassins

Nessun commento:

Posta un commento